Miksi LOVmedia?

Tutkijayhteisön viesti on sisäistetty kuluttajatasolla: mararskuussa 2020 toteutetun kyselytutkimuksemme mukaan 89% vastaajista kaipasi mediaa, josta saisi tietoa vastuullisista tuotteista.  Vaikuttajamarkkinoinnin kautta pääsee kertomaan viestinsä suoraan vastuullisuudesta kiinnostuneelle yleisölle.

MITÄ TEEMME?

Rekrytoimme vaikuttajia

Vaikuttajarekrytoinnissa korostamme kuluttajan roolin ymmärtämistä, emme vastuullisuuden ammattilaisuutta. Tavoitteena on uskottavana esimerkkinä toimiminen. Mukaan valituille vaikuttajille kootaan tietopaketti vastuullisuudesta.

Vain vastuullisuutensa varmistaneille yrityksille

Vastuullisuus on monelle epäselvä käsite. Tavoitteenamme on välttää viher- ja vastuullisuuspesua, joten asiakkaiksemme hyväksytään vain Infinen vastuullisuustarkastelun läpäisseitä tuotteita ja palveluita.

Tutkimme yleisöt

Vaikuttajan yleisön tunteminen on onnistumisen edellytys. Olemme jo viiden vuoden ajan tutkineet vaikuttajien yleisöjen demografiat, arvot ja vaikuttajan auktoriteetin parhaimman yhteisömatchin saavuttamiseksi. Nyt panostamme vastuullisuuden motivaatiotekijöiden tutkimukseen.

Kustannustehokkaita mediatuotteita jokaiselle budjetille

Ymmärrämme että vastuullisesti toimivat yritykset ovat usein pieniä. Tuotevalikoimamme on runsas ja tuotteita löytyy jokaiselle budjetille. Lisäksi palveluumme kuuluu aina sisällön pitkän hännän varmistaminen hakukoneoptimoinnilla ja somemarkkinoinnilla, jotta kampanjasta saadaan kaikki hyöty irti.